www.michalfigura.pl
Waluty:
Str. główna ::  Dostawa i zwroty

Dostawa i zwroty


Nasza dostawa jest dostępna dla następujących krajów: Wielka Brytania, Stany Zjednoczone, Australia, Austria, Brazylia, Kanada, Kongo, Dania, Finlandia, Francja, Niemcy, Grecja, Grenlandia, Honduras, Irlandia, Włochy, Japonia, Korea, Malezja, Holandia, Portugalia, Federacja Rosyjska, Szwecja, Szwajcaria, Tajwan, itp.

Proszę potwierdzić swój adres wysyłki, zanim zapłacisz za to, twój numer telefonu jest potrzebny. Produkty są zazwyczaj wysyłane w ciągu 2 dni roboczych po dokonaniu płatności.

Nigdy nie będziesz w ciemności, jeśli chodzi o status twojego zamówienia. Numer przesyłki zostanie wysłany bezpośrednio po dostarczeniu paczki. Czas przejazdu przesyłki zwykle wynosi od 7 do 10 dni roboczych, w zależności od miejsca docelowego. Jeśli mieszkasz na obszarach wiejskich, może to zająć jeszcze jeden lub dwa dni. Wakacje, strajk, wojna i inne czynniki nie będące czynnikami sztucznymi są poza kontrolą pocztową.

Nasz dzień roboczy przypada od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt państwowych.

Opłaty za wysyłkę

Nasza opłata za wysyłkę zostanie przeliczona na walutę lokalną na podstawie dokonanego wyboru, bez względu na liczbę par zakupionych w zamówieniu. Opłata za wysyłkę zostanie automatycznie doliczona do łącznej kwoty, gdy wysyłasz płatność.

Po wysłaniu paczki otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki, zawierającą numer śledzenia Twojego zamówienia. Możesz śledzić swoje zamówienie za pośrednictwem poniższych stron internetowych śledzenia zamówień, korzystając z numeru śledzenia:

http://www.ems.com.cn/english.html

http://www.dhl.com/en.html

Twoje prawo do anulowania

Jeśli chcesz anulować, nie martw się. Nie będziemy przetwarzać Twojego zamówienia, dopóki go nie zapłacisz, więc po prostu zapomnij o tym! Jeśli chcesz anulować zamówienie po dokonaniu płatności, skontaktuj się z nami jak najszybciej. Pamiętaj, że nie możemy anulować Twojego zamówienia, gdy produkt zostanie wysłany. Dla twojej wygody pomyśl, zanim złożysz zamówienie.

Powrót

Wszystkie produkty są dokładnie sprawdzane przed dostawą. Daj nam znać o swoich problemach przez e-mail, ponieważ problem nie może być naprawiony sam.

Wszystkie produkty z naszej strony internetowej mogą zostać wymienione lub zwrócone w ciągu 14 dni od otrzymania. Przedmioty powinny być zwrócone w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu i nieużywanym stanie. Należy pamiętać, że po otrzymaniu zwrotu i znalezieniu zużytego lub zabrudzonego, produkty te zostaną odesłane do Ciebie. Skontaktuj się z nami przed wykonaniem tej czynności i poczekaj, aż otrzymasz naszą odpowiedź.

Wymiana na konto

Koszty wysyłki, wszystkie cła, podatki i opłaty dodatkowe za wymianę międzynarodową ponosi klient, za wyjątkiem przesyłki wadliwej. Prosimy o przesłanie nam e-maila z numerem śledzenia po wysłaniu paczki. Nie ponosimy odpowiedzialności za zwrócone produkty utracone w poście.

Uwaga:

Opłata pocztowa nie podlega zwrotowi.

Jeśli produkty nie są problemami z jakością, klienci muszą doliczyć opłaty pocztowe za opłaty za wymianę.

Zwrot może potrwać od jednego do dwóch tygodni w celu przetworzenia i co najmniej jednego cyklu rozliczeniowego, aby kredyt pojawił się na Twoim koncie.

Aby skontaktować się z obsługą klienta w celu uzyskania pytań w celu uzyskania autoryzacji zwrotu, napisz do nas.

Pakowanie Wysyłając swój zwrot

Zapakuj nieużywany przedmiot w oryginalne opakowanie.

Umieść kod przyczyny na liście przewozowym dla każdego towaru, który chcesz zwrócić.

Dołącz list przewozowy do przesyłki i zachowaj kopię dla swoich danych.

Wypełnij informacje o adresie zwrotnym na etykiecie, umieść go w paczce i odłóż w najbliższym urzędzie pocztowym. Niestety, nie ponosimy odpowiedzialności za utracone lub uszkodzone opakowania po powrocie.

Twoje prawo do anulowania

Jeśli chcesz anulować, nie martw się. Nie będziemy przetwarzać Twojego zamówienia, dopóki go nie zapłacisz, więc po prostu zapomnij o tym! Jeśli chcesz anulować zamówienie po dokonaniu płatności, skontaktuj się z nami jak najszybciej. Pamiętaj, że nie możemy anulować Twojego zamówienia, gdy Twoje produkty zostaną wysłane. Dla twojej wygody pomyśl, zanim złożysz zamówienie.

Powrót